piet mij gisteren dat mn blok al weer een heel eind in elkaar
zit, ga zaterdag ff wat missing parts brengen en gelijk ff
Denk dat er dit jaar nog wel verf op het blok gaat komen en dan heb ik de begin maanden van volgend jaar een paar hele leuke klusjes.
Zal toch niet zo zijn dat ik deze zomer aan het rijden bent op de Vmax
More work in progress.
Gisteren ff opgehaald bij Pietje en nu ff w88 op een afspraakje met de spuitert. Pfft wel zwaar en dan zelfs nog zonder koppen d'rop.
Piet gaat nu aan de koppen werken en dan maar weer ff afw88 wanneer de zaak compleet is.
in de tussentijd maar ff framepje kaal maken en ontdoen van alle overtollige beugeltjes.
Achterbrug bracerén met paar stalen buisje(heb per slot van rekening niet voor niets een mig apparaatje.
Hoe gaat dat spuiten in zijn werk? Ik bedoel, hoe gaat het met de pasvlakken van het blok en de deksels? Op het blok zitten van die deksels
geschroeft, maar steken die iets over de rand of net iets ervoor? Heb je de pasvlakken van de deksels afgeplakt? Kan je een blok ook gemonteerd
spuiten? Koppen erop? Deksels erop?
Hoe gaat dat spuiten in zijn werk? Ik bedoel, hoe gaat het met de pasvlakken van het blok en de deksels? Op het blok zitten van die deksels
geschroeft, maar steken die iets over de rand of net iets ervoor? Heb je de pasvlakken van de deksels afgeplakt? Kan je een blok ook gemonteerd
spuiten? Koppen erop? Deksels erop?
Zoiets, maar dan glad
(ik wil mijn 1300 blok ook zwart hebben)
Piet heeft natuurlijk blok helemaal uit elkaar gehad en twee helften weer op elkaar gezet, verder heeft Piet platen(zie bovenstaande foto's) die alles
afdekken wat nodig is.
Blok in een keer spuiten kan natuurlijk oog goed, nadeel is dat als je de deksels wilt demonteren, bv nwe koppeling, de kans heel groot is dat de lak
beschadigd raakt.
Denk dat Piet heel hard bezig is, zie geen post's van hem hier.
Zelf iig weer een normale achterrem gekocht en deze week binnen gekregen.
Dus heb nog een linker zeszuiger gold Tokico liggen voor de liefhebbers, DutchVmaxersVriendenPrijsJe.
Superseal connectors binnen gehad en eens gekeken hoe die werken, wat een drama om die dingen in elkaar te zetten maar dan wel een IP67 dichte
verbinding.
De ‘’6’’ van IP67 staat voor de bestendigheid tegen stof. Dit is dus
heel handig wanneer u de motorfiets wilt gebruiken in een
stoffige omgeving, zoals opbouwen in huis.
De ‘’7’’ van IP67 staat voor de bestendigheid tegen
onderdompelen in water, dit is getest door het Duitse TÜV. Dit is dus
heel handig als de motor wordt opgebouwd in de omgeving van een badkamer.