Forum
Niet ingelogd [inloggen ]
Ga naar beneden

Printbare versie  
Auteur: onderwerp: B(ram's)-King
Berrymax
Super Voorzitter

Registreerde: 12-9-2009
lid Is Offline

Stemming: -naughty-

[*] Gepost op 20-10-2011 op 23:52
B(ram's)-King

Ik ga wel openen omdat Bram te verlegen is. Ik weet dat ie bezig is er een beetje Vmax lijn in te krijgen met mooie spulletjes dus laat hem hier maar plaatjes neergooien.

Vooruit Bram je kan het best want JIJ loopt niet in 7 sloten tegelijk.

Marlon 4 President!!!!
Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
dutch v-maxer
Hardcore Dutcher

Registreerde: 28-9-2009
lid Is Offline

[*] Gepost op 21-10-2011 op 19:21
The King

Ik ga posten wat ik er aan ga doen, misschien kom ik dan wel in de Kick Start :lol:

Amore, more, ore, re, nascuntur amicitiae

Bovi
Hardcore Dutcher

Registreerde: 20-9-2009
Lokatie: mooi Drenthe in Holland
lid Is Offline

Stemming: Barre bliede.

[*] Gepost op 23-10-2011 op 21:58

ben benieuwd hoor;)

Groet`n van de betere Drent.
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek webpagina van gebruiker Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
dutch v-maxer
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 26-10-2011 op 21:03
The King

Ik ben zelf ook wel benieuwd. Na wat carbon bodydeksels, een RF rem/schakelsetje, Rizoma stuurconversie, verstelbare Pazzo hendels, Rizoma handvatten, RF remvloeistofreservoir-afdekkapjes, een nieuwe RoMatech radiateur/oliekoeler beschermingsset, een RF chrome startmotorafdekkapje, een 210 bandje, andere maat en stijl Vortex tandwielen, Bodis RVS/carbon uitlaten en wat gefreesde RF framedoppen, een carterkuipset, ga ik nu voor een CSB verlengde achterbrug +1600mm, Brembo stoppertjes, nieuwe Frixion remschijfjes, goede spiegels die ook mooi staan, bloktemperatuurmetertje, andere achterschokbreker (H-Busa), wordt de electronica aangepast met een X-tre powerbox, cushionrubber wordt vervangen door een UHD exemplaar en worden er wat blokdelen verchroomd. Als ik mooie gefreesde wieltjes tegenkom kan ik er over denken.

Berrymax
Super Voorzitter

lid Is Offline

[*] Gepost op 27-10-2011 op 19:34

Quote: origineel gepost door dutch v-maxer  
Ik ben zelf ook wel benieuwd. Na wat carbon bodydeksels, een RF rem/schakelsetje, Rizoma stuurconversie, verstelbare Pazzo hendels, Rizoma handvatten, RF remvloeistofreservoir-afdekkapjes, een nieuwe RoMatech radiateur/oliekoeler beschermingsset, een RF chrome startmotorafdekkapje, een 210 bandje, andere maat en stijl Vortex tandwielen, Bodis RVS/carbon uitlaten en wat gefreesde RF framedoppen, een carterkuipset, ga ik nu voor een CSB verlengde achterbrug +1600mm, Brembo stoppertjes, nieuwe Frixion remschijfjes, goede spiegels die ook mooi staan, andere achterschokbreker (H-Busa), wordt de electronica aangepast, cushionrubber wordt vervangen door een UHD exemplaar en worden er wat blokdelen verchroomd. Als ik mooie gefreesde wieltjes tegenkom kan ik er over denken.

Nou pikkebaas ik hoop dat ie dan nog wel in de garage past.

Marlon 4 President!!!!
Berrymax
Super Voorzitter

lid Is Offline

[*] Gepost op 27-10-2011 op 19:52

Sorry Bram ik dacht dat je een geintje maakte met 1,6 meter achterbrug. Maar ze bestaan echt.

bkingbrug (Small).jpg - 48kB

Marlon 4 President!!!!
dutch v-maxer
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 28-10-2011 op 19:56
klusje

1600 mm, Ja je moet toch iets om op te vallen tussen al die dikke wielenl:lol:
HaHa, nee hoor je hebt gelijk moet nulletje meer zijn ....:lol::lol::lol:

dutch v-maxer
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 23-11-2011 op 11:47

Even een update over het verlengen. Vanwege alle verhalen over keuren, hoe keuren en waar gekeurd moet worden heb ik contact gezocht met de RDW. Vanaf 1 mei j.l. wordt er alleen nog op het circuit in Lelystad gekeurd. De keuring is op alle technische aspecten van de motor en de rij eigenschappen worden getest. Afspraken voor keuringen tot 1 januari 2011 nog via de site van de RDW. Na 1 januari 2012 rechtstreeks met Lelystad een afspraak maken en niet meer via Z'meer.

Dus alles alleen nog maar keuren in Lelystad :drive:

Keuren Lelystad inmiddels (2013) iets meer dan 400 euries !!! en strrrrreng, bij afkeur ben je vervolgens het dubbele kwijt :cry2:

dutch v-maxer
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 6-3-2013 op 09:41

Heb via van mijn Amerikaanse vrienden wat mooie doorzichtige blokdeksels gescoord en leg de laatste hand aan een andere kentekenplaathouder..In April gaan de deksels er bij Custom Sport Bikes vakkundig op...
Heb nu nog twee Maxen die ook klaar moeten. Een 98er voor de verkoop met brede wielen, USD, hoop nieuw, hoop polijstwerk en nieuwe lak etc etc en een 92er voor woon / werkverkeer :thumbup:

als het me lukt om piccies van de King er op te zetten, dan is alles ook zichtbaar voor jullie :thumbup:

Ga naar boven