Forum
Niet ingelogd [inloggen ]
Ga naar beneden

Printbare versie  
Auteur: onderwerp: Bezoek aan Hans en Patrcia
maxim
Heeft al wat gezien
**

Registreerde: 23-9-2009
Lokatie: Hoofddorp
lid Is Offline

[*] Gepost op 23-9-2009 op 19:03
Bezoek aan Hans en Patrcia

In het vorige forum had Louis een topic gemaakt met de uitnodiging om met een aantal maxen een Ride By bij Hans, die zwaar ziek is, te houden.

hier een kort verslagje. Vult het Forum ook weer een beetje :)

Nadat alle maxen gestart of aangeduwd waren :-)) reden we achter elkaar aan, de parkeerplaats van de Mac af.
Het blijft als maxpiloot een imposant gezicht en voor buitenstaanders moet dat nog spectaculairder zijn.
15 dezelfde motoren die in het geheel niet op elkaar lijken (?). Groen, geel, zwart rood noem maar op, het zit er allemaal tussen.

Terwijl ik de weg zocht, en druk bezig was met het controleren van de straatnamen, brak zonder dat ik er erg in had, de groep in twee.
De voiture van Bovi had zijn 10km er op zitten en zei “doe het zelf maar”.
Hup in de sloot, sorry, Hup aan de kant gezet, en achterop bij een ander.

Uiteindelijk reden we de straat van Hans en Patricia in.
Gelukkig had hij zn eigen max voor de deur gezet zodat we precies wisten waar we zijn moesten.

Lekker gas geven en toeteren gaf bij elkaar een heerlijke klere herrie. De buren weten dat we geweest zijn.
Nog een rondje extra en nog meer herrie maken.
Richard presteerde het zelfs om een burnout te maken. (wie heeft daar fotos van).
De herrie en de lucht van verbrand rubber deed het goed bij Hans en Patricia getuige hun brede glimlach.

De straat was geblokkeerd met maxen.

Hans en Patricia hadden die ochtend de max van Hans nog eens extra gepoetst en samen naar voren gebracht.
En, alsof ze niets te doen hadden, een tafel vol met koffie en cake neergezet.
Man man man, het was echt verdomd gezellig. Zo gezellig dat iedereen bleef om een bakkie te drinken
en met Hans en Patricia een praatje maakten.
Kolere, wat hebben die twee een karakter om overeind te blijven. Ik kreeg daar zelf een brok van in mn keel.
Hieronder wat picas om de sfeer te proeven.

Een andere belangstellende die bij het zien van zoveel moterschoon ieders broek onder zat te kwijlen was dit heerschap:

Na een pose van Hans op zijn eigen blinkende trots waar ik jaloers op ben
was het tijd voor een ritje die Roland hem op zn nieuwe max aanbood.
Dat werd niet afgeslagen.

Aan alles komt een keer een eind en we moesten uiteindelijk de straat weer vrijgeven.
Hans en Patricia, reuze bedankt. Ik weet niet wie er meer van genoten heeft, maar ik vond het geweldig allemaal!

Bekijkt gebruikers profiel Bekijk deze gebruiker zijn posts
Bovi
Hardcore Dutcher

Registreerde: 20-9-2009
Lokatie: mooi Drenthe in Holland
lid Is Offline

Stemming: Barre bliede.

[*] Gepost op 23-9-2009 op 19:08

Ja dat was echt un geweldige aktie waarvan ik bij aankomst ut goed te pakken kreeg.
Tsjonge wat un ellende krijg je dan voor je kiezen, je zag hem hem genieten jonge toen we hun straat in reden zo en na ut korte rondje op de nieuwe V Max was tie ook op.
Volgens mij heeft tie dat de hele week moeten bezuren dat hij zo`n inspanning heeft gedaan maar ut was ut hem vast wel waard denk ik.

Groet`n van de betere Drent.
Bekijkt gebruikers profiel Bezoek webpagina van gebruiker Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
Dred
Webbert

Registreerde: 10-9-2009
Lokatie: de Gooise Maxtras
lid Is Offline

Stemming: ٩ ̾●̮̮̃̾•̃̾ ۶

[*] Gepost op 23-9-2009 op 21:11

:thumbsup: goeie actie!
Bovi
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 23-9-2009 op 23:17

Denk dat we ook un keer zoiets voor Berry moeten gaan doen want volgens mij gaat die niet weer op un Max rijden.
Kijk en op zo`n manier geef je hem dan ook un leuke dag, mag tie wel un klein stukje op die van mij, teminste als tie ut volhoud dan he.

Bekijkt gebruikers profiel Bezoek webpagina van gebruiker Bekijk deze gebruiker zijn posts Deze gebruiker heeft MSN Messenger
maxim
Heeft al wat gezien
**

Registreerde: 23-9-2009
Lokatie: Hoofddorp
lid Is Offline

[*] Gepost op 24-9-2009 op 07:20

Berry of je max?
Bovi
Hardcore Dutcher

lid Is Offline

[*] Gepost op 1-10-2009 op 19:08

Ik bedoelde dus mijn Max ja, maar je zou je ut ook kunnen afvragen van Berry.

Tis aardig rustig met hem vind ik.

Ga naar boven